وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

وبسایت و کانال آپاراتی من - امیرمهدی ایمانزاده

به نام خدای مهربان


سلام و وقتتون بخیر و خداقوت عرض میکنم خدمت شما دوستان عزیز ،

خداروشکر میکنم که فرصتی دیگر به من داده تا در خدمت شما باشم .


*** یک خبر خوب ،

در حال ساخت و بهبود وبسایت شخصی خودم هستم، هربار ایده های جدیدی رو در بستر مذکور آزمایش میکنم و فعال هستم، درکنار این وبلاگ و کانال آپاراتی میتوانید از طریق وبسایت هم با من در ارتباط باشید.


وبسایت امیرمهدی ایمانزاده


علاوه بر فعالیت های وبلاگ نویسی ام ،

ویدیو های مختلفی را در مورد "یادگیری جذاب تر ،پربازده تر و پایدارتر،یادگیری و مطالعه زبان انگلیسی ،یادگیری و مطالعه دروس مختلف مخصوصا حوزه کاری خودم و کنکور، نحوه مطالعه ام و پاسخ به سوالات شما آپلود میکنم،عضو کانال من باشید و مرا از نظرات ارزشمندتان بهره مند سازید چرا که برای بهبود کار از فیدبک های شما استفاده می کنم . سپاسگزارم


در لینک زیر آدرس کانالم رو براتون قرار دادم ،

لطفا اگر سوالی داشتید ، منو در جریان بگذارید .


لینک کانال آپاراتی من