وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

ویدیوی جدید آپاراتی - 10 مهر 1400

به نام خدای مهربان


سلام و وقتتون بخیر، از اونجایی که من خودم دانشجو هستم و یادگیری مسئله مهمی هست برام، لذا همونطور که میدونید اون مواردی که بهم کمک میکنن با شما به اشتراک میزارم و اینطوری هم خیلی خوبه، چون هنوز خودم دانشجو هستم و دقیقا میدونم که یادگیری چه چالش هایی داره، و اینطوری هم خیلی خوبه.

در واقع مسیر خودم رو از اینکه با شما به اشتراک میزارم خوشحالم و با توجه به بازخورد های شما میفهمم که براتون مفید و کمک کننده هست.


در ویدیویی که دیروز در آپارات آپلود کردم، یک مروری بر این اصول با هم انجام دادیم، دوست داشتین روی لینک زیر کلیک کنید .


لینک ویدیو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد