وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

چگونه سایز اسلاید پاورپوینت را برای طراحی پوستر پایان نامه تغییر بدیم؟


سلام دوستان و وقتتون بخیر

امروز میخوام که یک روشی رو با شما به اشتراک بزارم که وقتی اولین بار یادش گرفتم خیلی جالب بود،

در رشته داروسازی و ترم های آخر، واحدهایی به نام پایان نامه وجود داره که برای موفقیت در این واحد بایستی مهارتها، نکات و کارهای عملی مختلفی بلد باشیم و اونارو به انجام برسونیم، قصد دارم به مرور هر کدام از این مواردی که یاد میگیرم با شما به اشتراک بگذارم.

در ویدیوی امروز یکی از این نکات کاربردی و جالب رو با هم بررسی میکنیم، برای طراحی پوستر پایان نامه باید ابعاد اسلاید پاورپوینت رو تغییر بدیم، که مراحل تغییر و ایجاد قسمت های مختلف مثل intro,method etc رو در ویدیوی امروز میبینیم، با من همراه باشید …


برای دیدن این ویدیو، روی لینک کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد