وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

بهترین منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی چه کتابهایی هستند ؟

به نام خدای مهربان


اگر زبان آموز باشید ،قطعا اگاه هستید که برای موفقیت در آزمون های کشوری و بین المللی زبان انگلیسی ،یکی از سرفصل های حیاتی و تعیین کننده ،مبحث گرامر می باشد .

بسیار مهم است که در زمینه گرامر مسلط باشید ،اگر که میخواهید در آزمون هایی مثل آزمون زبان وزارت بهداشت،تافل و آیلتس و کنکور منحصرا زبان ورودی دانشگاه و غیره موفق شوید .

اما احتمال دارد که ذهنیت شما از گرامر صرفا یکسری فرمول هایی باشد که باید آنهارا حفظ کنید و طبیعتا داشتن چنین نگرشی ، میتواند سمی مهلک برای موفقیت شما در آزمون های زبان باشد .

خب ، حال چاره چیست ؟

من خودم رتبه 27 منحصرا زبان سال 1397 هستم ، زبان تخصصی رو 79.6% و زبان عمومی رشته تجربی رو 94.7% در سال 1397 صحیح پاسخ داده ام ،بنابراین از نتایج و راه هایی که خودم پیموده ام در این وبلاگ و کانال آپاراتی ام برایتان خواهم گفت .

برای یادگیری گرامر شما باید مسیر درستی را انتخاب کنید .

باید کتاب و منبع صحیحی را برای مطالعه انتخاب کنید ، کتابی که صفر تا صد برایتان همه موارد را توضیح میدهد ،از مبتدی تا پیشرفته ،

کتابی که دارای مجموعه سوالاتی برای تمرین گرامر می باشد ، و دارای پاسخنامه کاملا تشریحی برای رفع اشکالاتتان است ،

کتابی که از نظر علمی کاملا دقیق و صحیح باشد ،


من در آپارات 3 منبع اساسی خودم را برایتان معرفی کردم ،

سه منبع گرامری که توانستم با آن موفقیت های خیلی فوق العاده ای در زبان انگلیسی و آزمون های مدنظرم کسب کنم .

برای دیدن ویدیو کلیک کنید.

ورژن آندرویدی آنکی و سنتز الکل ها با واکنش گر گرینیارد

سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی ،

در کانال آپارات ام یک سری آموزش های جدید آماده کردم یکی لیست پخش نحوه استفاده از نرم افزار آنکی در آندروید هست ،

و دیگری نحوه سنتز الکل ها با واکنش گر گرینیارد از سرفصل های شیمی آلی ،

روی لینک های مربوطه که در ادامه آمده است کلیک کنید تا به آموزش های مذکور دسترسی داشته باشید ،

اگر هم سوالی داشتین ، بهم بگین .

* ویدیو های رایگان آموزش ANKI ورژن آندرویدی :

https://www.aparat.com/playlist/802317

*سری تدریس شیمی آلی به همراه سنتز الکل ها به روش گرینیارد :

https://www.aparat.com/playlist/840693

------------------------------------------------------------------------------------------------------

**** اگر تدریس خاصی مدنظرتون هست ، سوال خاصی دارید یا موضوع خاصی برای یادگیری میخواهید داشته باشید ،لطفا در قسمت نظرات و کامنت ها بهم اطلاع بدین تا در قالب ویدیو آماده کنم .

** لطفا تجربیاتتون در مورد استفاده از این ویدیو ها ، نتایجی که گرفتید و اگر سوالی داشتید برام بنویسید ،

همچنین اگراز این ویدیو استفاده کردین ، لطفا لایک کنید و عضو کانال من باشید .

.................................................................


یادگیری گرامر زبان انگلیسی را چگونه شروع کنیم ؟

به نظرم یکی از مهم ترین بخش هایی که در آزمون های کشوری و بین المللی زبان مطرح می باشد ، بخش گرامر می باشد .

خودتان هم میدانید که برای یادگیری گرامر و پاسخ صحیح به سوالات مربوطه دیگر حفظ کردن فرمول های حال استمراری و ... شیوه ای منسوخ و کاملا de-mode می باشد .

برای یادگیری گرامر شما باید به شیوه تحلیلی و پایه ای اصول این علم را فرابگیرید .

مدلی که بسیار کمکتان میکند تا بتوانید سوالات را تحلیل کنید ، نه اینکه فرمولی باشد برای یک سوال جواب بدهد و برای سوالی دیگر جواب ندهد .

من میتوانم در این زمینه به شما کمک کنم تا شما هم اصولی و درست و کاربردی گرامر را یاد بگیرید و در آزمون هایتان موفق شوید .

برای این منظور من جدیدا ویدیویی آپلود کردم که در مورد 2 تا از مهم ترین منابع گرامر ام برای کنکور منحصرا زبان صحبت میکنم ، انشاءالله در ویدیوی بعدی در مورد یکی دیگر از منابع اصلی ام و مزایای این کتب صحبت میکنم .

برای دیدن ویدیو روی این لینک کلیک کنید .


*** اگر سوالی یا نظری داشتین ، حتما حتما برام بنویسید ،خیلی ممنون****

آپلود جدید - 10 فروردین 1400

یک فایل ویدیویی جدید 

در این فایل ویدیویی من به معرفی دو مورد از کتابهایی پرداختم ، که گرامر من رو واقعا زیر و رو کرد .

به معنای واقعی کلمه مهارتهای گرامری زبان انگلیسی من رو تقویت کرد .

برای دیدن ویدیو و آگاهی نسبت به این دو کتاب روی این لینک کلیک کنید .