وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

تدریس ویدیویی سنتز الکل با اتیلن اکساید

طی این ویدیو قرار هست که باهمدیگر روش دیگری برای سنتز الکل ها مرور کنیم، این متد استفاده از گرینیارد و اتیلن اکساید برای سنتز یک الکل نوع اول می باشد، و طبق معمول در قالب یک مثال تدریس رو خواهیم داشت چراکه به قول انیشتین “مثال زدن یکی از راههای آموزش دادن نیست، بلکه تنها راه آموزش دادن هست!” در ویدیوی هفته بعدی در مورد مباحث دیگری از شیمی آلی باهم بررسی خواهیم کرد و مباحث جدیدتر و متفاوت تری را به مرور بررسی میکنیم.

**** اگر تدریس خاصی مدنظرتون هست ، سوال خاصی دارید یا موضوع خاصی برای یادگیری میخواهید داشته باشید ،لطفا در قسمت نظرات و کامنت ها بهم اطلاع بدین تا در قالب ویدیو آماده کنم .

** لطفا تجربیاتتون در مورد استفاده از این ویدیو ها ، نتایجی که گرفتید و اگر سوالی داشتید برام بنویسید ، با من همراه باشید ….

لینک ویدیو