وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

کار خودت را ارائه کن - show your work

سلام دوستان،

یک کتابی رو درحال مطالعه هستم که اسمش هست "show your work" از Austin Kleon ،

قسمتی از این کتاب ایده خیلی خوبی به نظرم مطرح میکنه که میگه: "Be a documentarian of what you do" یعنی از آنچه را انجام میدهی، مستند و ثبت کن.

از این قسمت کتاب الهام گرفتم که من هم همین کار رو انجام بدم، یعنی فعلا که دانشجو هستم از همین مسیری که دارم طی میکنم، مثل درس خواندن و آماده شدن برای امتحانات مختلف و برنامه و متد هام،

اینهارو بیام "document" کنم و در وبسایت و وبلاگم و جاهای دیگه به اشتراک بزارم و بقول این کتاب "show your work" ،کار خودم رو به این ترتیب ارائه بدم.

همچنین نهایت سعیم رو خواهم کرد که بصورت منظم باشه، یعنی "consistent" و بصورت پایدار و منظم، که کتاب هم تاکید میکنه که "send out a daily dispatch" به این معنا که روزانه یک "کار" ارزشمند و قابل ارائه را به اشتراک بگذار.

عکس کار خودت را ارائه بده

همچنین نکته بسیار مهم دیگری که این کتاب مطرح میکند بدین ترتیب است که "First provide value"، این مفهوم یعنی کار ارزشمند و خدمات مهم بایستی ارائه شود.

کاری که تاثیرگذار هست و در زندگی بقیه چیزی اضافه میکند، به بقیه در جهت مثبت و سازنده کمک میکند و چنین حرکتی را "ایجاد ارزش" نامیده است.

مهم ترین نکاتی که از این کتاب یاد گرفتم، این موارد بودند، که بسیار الهام بخش من شدند،

نهایت سعیم رو خواهم کرد که همه اون مواردی که از این کتاب یاد گرفتم، انجام بدم و به کار ببندم.

آنچه که انجام میدهم، با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

منتظر پست های بعدی باشید ...

دوره تدریس ویدیویی نحوه استفاده از ANKI

به نام خدای مهربان


سلام و وقت بخیر دوستان،

بعد از چند ماه وقت گذاشتن و کلی کار روی دوره ANKI ،بالاخره توانستم در فرادرس دوره جامع و کامل نحوه استفاده از ANKI  ورژن ویندوز را منتشر کنم،

برای خواندن توضیحات دوره روی لینک زیر کلیک کنید.


لینک دوره ANKI