وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

راه های ارتباط با من - امیرمهدی ایمان زاده

سلام و وقتتون بخیر دوستان و همراهان گرامی

در قسمت پیام های وبلاگ و نظرات وبلاگ و آپارات و ... راه های ارتباطی با من و نحوه پرسیدن سوالاتتون رو خواستین، که سوالاتتون رو در مورد دروس مختلف مثلا شیمی تجزیه،آلی ، سوالی خاص از یک درس خاص که حل کنم، و نحوه مطالعه شون و ... بپرسین،

هم چنین از طریق نظرات و قسمت "تماس با من" همین وبلاگ میتونید سوالاتتون رو بپرسین، یا در بخش نظرات وبسایتم amirmahdiimanzadeh.com سوالاتتون رو مطرح بفرمایید،

از طریق کانال آپاراتی ام میتونید سوالاتتون رو در بخش کامنت ها بپرسین،

شبکه های اجتماعی دیگر رو  دیر به دیر چکشون میکنم لذا شاید بهترین راه پرسیدن سوالاتتون از طریق نظرات سایتم  باشه


فقط اینم در نظر داشته باشید که مقدور نیست خیلی زود به همه پیام ها برسم و پاسخ بدم.

شاد و سلامت و موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد