وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

دستورالعمل نهایی استفاده از ANKI

به نام خدای مهربان

من امیرمهدی ایمانزاده هستم دانشجوی داروسازی دانشگاه سراسری علوم پزشکی تبریز ،

خداروشکر میکنم که به من فرصت دیگر داده تا در خدمت شما دوستان باشم ،


آیا میخواهید به شکل عالی از نرم افزار ANKI استفاده کنید ؟

آیا نحوه استفاده از ANKI را کامل بلد نیستید ؟

در مورد نحوه استفاده از این نرم افزار سوال دارید ؟

میخواهید علمی و اصولی و برای همیشه یاد بگیرید ؟

آیا میخواهید روش علمی و کاربردی و اثبات شده برای یادگیری هر درسی را فرا بگیرید ؟

از روش مطالعاتی خودتان راضی نیستید و نتایج جالبی برایتان نداشته است ؟

میخواهید یادگیری تان را متحول کنید و به سطوح جدیدی آن را برسانید ؟


** برای اطلاع از اصول یادگیری میتوانید از ویدیو های رایگان من استفاده کنید :
** همچنین در لیست پخش های زیر در آپارات مفصل در مورد ANKI صحبت کرده ام :

چگونه برای امتحانات مطالعه کنیم ؟

به نام خدای مهربان


من امیرمهدی ایمانزاده هستم ،دانشجوی داروسازی دانشگاه سراسری علوم پزشکی تبریز ،


آیا می خواهید برای امتحانات مطالعه کنید ؟

ولی هنوز هم راه خود را پیدا نکرده اید ؟

روش مناسبی ندارید یا از روش مطالعه و یادگیریتان راضی نیستید ؟

میخواهید روش علمی یادگیری و مطالعه و آماده شدن را بدانید ؟

میخواهید در یادگیریتان تغییر و تحول ایجاد کنید تا نتایج بهتری بگیرید ؟


اگر چنین هست ، روی لیست پخش رایگان زیر کلیک کنید ،

در ویدیو های رایگان زیر که درکانال  آپاراتی ام آپلود کردم ،بطور کامل برایتان شرح میدهم که چگونه برای امتحانات مطالعه کنید .

روش علمی و دقیق ،مبتنی بر مقالات علمی را برایتان توضیح میدهم که شما هم بتوانید از این روشها استفاده کنید تا در امتحانات و مراحل تحصیلی خود موفق باشید .


**** توجه کنید که ویدیو های لیست پخش ،به مرور کامل میشود ***


روی لینک زیر ،کلیک کنید و بلافاصله از ویدیو ها استفاده کنید .

لیست پخش

چگونه برای امتحانات مطالعه کنیم ؟قسمت اول

برای پایان ترم داروسازی از رفرانس بخونم یا تدریس استادم ؟

تدریس ویدیویی شیمی تجزیه - بخش اول

به نام خدای مهربان



درس شیمی تجزیه ،یکی از چالش هایی است که روبروی دانشجویان قرار میگیرد ،

بیشتر از اینکه مقدار خواندن یا حفظ کردن تان چقدر باشد ،مهم تر آن است که چقدر این درس را فهمیده اید ؟

آیا به اصول آن مسلط شده اید ؟آیا فهمیده اید درس رو ؟

یا فقط فرمولاشو حفظ کردین ؟


من در این راستا تدریس های ویدیویی مفصل و بسیاری را آماده کرده ام ،که به مرور تکمیلشان میکنم ،
میتواند در آپارات تدریس های ویدیویی رایگان شیمی تجزیه را مشاهده کنید :

با کلیک روی هر لینک زیر به تدریس مورد نظر هدایت میشوید .


کل لیست پخش ویدیو های تدریس شیمی تجزیه

چگونه منحنی تیتراسیون فسفریک اسید را رسم کنیم ؟(محبوب ترین و پربازدید ترین  ویدیوی کانال آپاراتی من)

بحث سنگین مخلوط ها در شیمی تجزیه

موازنه واکنشهای اکسایش-احیا

تیتراسیون فرمیک اسید با سود 


.............................................................................................

دقت کنید که ویدیو های هر مبحث ممکن است بصورت چند قسمتی باشند ،لذا بخش اول و دوم و سوم را داخل لیست پخش ملاحظه کنید .

در واقع ویدیو ها ممکن است در چند قسمت ادامه یابند .(که همه رو در یک لیست پخش میزارم)

...................................................................................................

تدریس ویدیویی شیمی آلی - بخش اول

به نام خدای مهربان



سلام و وقتتون بخیر ،

اگر که در زمینه شیمی آلی میخواهید مهارت کسب کنید ،

و شیمی آلی را دقیق و اصولی یاد بگیرید ،

من در کانال آپاراتی ام لیست پخش مخصوصی برای شیمی آلی دارم که به مرور ویدیو های بیشتری هم در زمینه شیمی آلی آپلود میکنم ،

تا امروز مباحث زیر آپلود شدند و یا در حال آپلود هستند :


*استریوشیمی(فصل 9 مک موری)

*صورت بندی های سیکلوهگزان و کانفورماسیون ها(از شیمی آلی مک موری)

*سنتز الکل ها به روش گرینیارد(از شیمی آلی wade)


بقیه مباحث هم به مرور انشاءاللّه بارگذاری میشوند ،و ویدیو های هرقسمت هم کامل ترمیشوند و آپدیت میگردند،

با کلیک روی هر عنوان به لیست پخش مربوطه هدایت میشوید .


لطفا سوالات و نظراتتون رو برام بنویسید و از فیدبک هاتون باخبرم کنید .

لیست پخش شیمی آلی

...................................................................................................................