وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

تدریس احیاکننده ها در شیمی آلی (سدیم بوروهیدرید)

سلام و وقتتون بخیر دوستان

برای دیدن جدیدترین ویدیوی من که در مورد یکی از مباحث شیمی آلی تدریس میکنم به لینکی که در ادامه قرار میدم کلیک کنید

طی این ویدیو قرار هست که باهمدیگه در مورد واکنش گر های احیا در شیمی آلی صحبت کنیم، ابتدا مفهوم واکنش احیا را بحث میکنیم، سپس توضیح کوتاهی در ارتباط با تفاوت دو واکنش گر احیا میدهیم، پس از آن مثالی در مورد سدیم بوروهیدرید حل میکنیم که مفهوم مطلب جا بیفته، در ویدیوی هفته بعدی در مورد لیتیم آلومینیوم هیدرید و مکانیزم واکنش احیا صحبت خواهیم کرد...

**** اگر تدریس خاصی مدنظرتون هست ، سوال خاصی دارید یا موضوع خاصی برای یادگیری میخواهید داشته باشید ،لطفا در قسمت نظرات و کامنت ها بهم اطلاع بدین تا در قالب ویدیو آماده کنم .

 ** لطفا تجربیاتتون در مورد استفاده از این ویدیو ها ، نتایجی که گرفتید و اگر سوالی داشتید برام بنویسید ،

با من همراه باشید...

-------------------------------------------------------------------------------------

لینک ویدیو

-------------------------------------------------------------------------------------