وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

وبلاگ امیرمهدی ایمانزاده

در این وبلاگ من به شما کمک میکنم تا زبان انگلیسی، دروس داروسازی و علوم پزشکی و کنکوری را پربازده تر،پایدارتر و لذت بخش تر یاد بگیرید

چطور تلفظ فونتیک زبان انگلیسی را بصورت پایه ای یاد بگیریم؟

همانطورکه میدانید و شاید مشکل خیلی از شما دوستان باشد، تلفظ کردن و خوب و درست تلفظ کردن واژگان زبان انگلیسی یک چالش بسیار مهم برای زبان آموزان است

فرقی هم ندارد که دانش آموز دوران راهنمایی یا دبیرستان باشید یا برای تافل و آیلتس آماده میشوید، به هر حال درست تلفظ کردن کلمات بسیار مهم است

شاید خودتان هم بارها شده که واژه ای را بلد بوده اید از نظر شکل املایی اما چون تلفظ صحیحش را نمی دانستید، نتوانستید منظور خود را بفهمانید و به مخاطب تان انتقال دهید یا در امتحان نتیجه بگیرید یا با موفقیت با توریست و خارجی ها صحبت کنید ...

برای این منظور شما میتوانید از مجموعه فایل هایی که برای یادگیری تلفظ زبان انگلیسی آماده کرده ام استفاده کنید که بصورت کامل و ریشه ای با روشهای ذکرشده در ویدیو ها و با تدریس من پیش بیایید و برای همیشه این مشکل را با تمرین و در زمانی معقول حل کنید.

****پیشنهاد میدم حتما فایل های ویدیویی رایگان را ابتدا نگاه کنید ...****

لینک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد